woensdag 20 november 2019

Har(d)(t)

Ik zei dat we moesten breken
...
Alsof je niets voor mij betekent

Dat is het niet

Ik weet niet hoe jij het ziet
Ik kan enkel ervaren
door mijn ogen
en
liefde voor mezelf heb ik bijna niet
Hoe heb jij dan dat vermogen?

In de schacht gegraven
door de vrouw
die mij heeft gedragen
Is het soms te donker
om te kijken
te moeilijk
te begrijpen
hoe in stilte
vulkanen kunnen zitten

De afstand en de rust
hebben mij nu kalm gekust
hebben mij doen wensen
dat jij nu,
van alle mensen,
hier was

ik zou
je willen vasthouden
ik zou
luisteren
naar mijn hart
ik zou
je willen toevertrouwen
heel zacht
dat ik je mis
en dat ik nu wel besef,
lieve schat,
dat het voor jou
ook niet
gemakkelijk is

Ik zou
maar
laat je
niets weten
Wellicht
ben jij mij
al lang
vergeten...


💖
MotherHustler

Geen opmerkingen:

Een reactie posten