donderdag 2 augustus 2018

I Reverse The Curse


Er zijn mensen die van je houden en er zijn mensen die niet van je houden.  Niets van dit alles heeft te maken met jou.  
Mensen kunnen enkel geven wat er in hen zit.  Als er niets in hen zit is er niets om te geven. 

Onze materiële zaken zijn ons zo kostbaar en toch gaan we zo nonchalant om met datgene wat ons belangrijkste bezit zou horen te zijn: onze geest.  Eigenlijk is de waarheid niet van belang.  Wat telt is de waarheid die we onszelf inprenten.  Wees en je zal worden. 

Ik ben niet veroordeeld door een rechtbank en toch zit ik gevangen.  Ik sta in een open veld en toch staan er tralies rondom mij. 

Ik sliep maar word wakker nu.
Ik zag blauw maar vind mijn adem nu.
Ik was verdoofd maar ik heb een dochter nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten